Novas

Fémina Sapiens volve a Santiago de Compostela

A nova peza de Inversa Teatro chega de novo este sábado 22 a Santiago de Compostela. Fémina Sapiens poderá verse no Centro Cultural Santa Marta (Sala Agustín Magán) o sábado 22 ás 20 horas. Esta actuación pertence ó ciclo de Teatro Galego e Portugués que organiza o Concello de Santiago de Compostela.

A próxima cita para ver a montaxe será o mércores día 26 de Marzo na Sala de Exposición do Pazo de San Marcos (sede da Deputación de Lugo) ás 20:30 horas. Posteriormente a peza viaxará a Colombia- ó Festival Intenacional de Teatro ENITBAR en Barranquilla- e posúe convites para distintos festivais en Brasil e México.

La nueva pieza de Inversa Teatro llega de nuevo este sábado 22 a Santiago de Compostela. Fémina Sapiens podrá verse en el Centro Cultural Santa Marta (Sala Agustín Magán) el sábado 22 a las 20 horas. Esta actuación pertenece al ciclo de Teatro Gallego y Portugués que organiza el Ayuntamiento de Santiago de Compostela.

La próxima cita para ver el montaje será el miércoles día 26 de Marzo en la Sala de Exposición del Pazo de San Marcos (sed de la Diputación de Lugo) a las 20:30 horas. Posteriormente la pieza viajará a Colombia- al Festival Intenacional de Teatro ENITBAR en Barranquilla- y posee invitaciones para distintos festivales en Brasil y México.