Breve Curriculum

Actriz, creadora escénica e produtora teatral. Licenciada en Filosofía pola Universidade de Santiago de Compostela. Directora de Inversa Teatro- nacida en 2009- coa que leva cinco producións teatrais: Expostas- da que é co-autora e que foi publicada pola Revista Galega de Teatro, Kamouraska, Paper Dolls e Té con Kant -tamén co-escrita por ela xunto con María Caparrini- e Fémina Sapiens de autoría propia. Inversa levouna a realizar xiras por Brasil, Colombia, México, Venezuela e Portugal tanto no 2012 coma no 2013 e no 2014 con Kamouraska, Té con Kant e Fémina Sapiens. Estudou interpretación nas escolas Santart e Espazo Aberto de Santiago de Compostela.

Foi fundadora e co-propietaria da compañía de Teatro Arela dás Artes desde 2002 ata o 2007, coa que realizou sete producións profesionais.

Traballou tamén para outras compañías como Cámara Negra Teatro, Noescafé Teatro (Alt Vigo), Fura dels Baus, Lingoretas, Raigame Teatro e Escena-T. No campo audiovisual, foi dobladora e participou en varias curtametraxes e longametraxes. Traballou como actriz contratada na Escola Superior de Arte Dramática de Galicia e imparte cursos a través da Consellería de Educación da Xunta de Galicia e da Deputación de Pontevedra. Foi convidada a diferentes Festivais e convencións teatrais en España, Portugal e Latinoamérica onde impartiu distintos talleres, cursos e conferencias. Colaborou coas Embaixadas de España en Colombia e Venezuela, en concreto con cursos e talleres sobre as Artes Escénicas desde unha perspectiva de Xénero no Centro Aecid de Cartagena de Indias- Colombia e na Universidade das Artes de Caracas. Puntualmente tén colaborado escribindo artigos en diferentes revistas de teatro en Galicia e publicado en obras colectivas.

Actriz, creadora escénica y productora teatral. Licenciada en Filosofía por la Universidad de Santiago de Compostela. Directora de Inversa Teatro- nacida en 2009- con la que lleva cinco producciones teatrales (Expuestas- de la que es co-autora y que ha sido publicada por la Revista Galega de Teatro, Kamouraska, Paper Dolls y Té con Kant- de la que también es co-autora junto a María Caparrin-) y Fémina Sapiens de autoría propia, que la ha llevado a realizar giras por Brasil, Colombia, México, Venezuela y Portuga tanto en el 2012, 2013 y 2014 con Kamouraska, Té con Kant y Fémina Sapiens. Estudió interpretación en las escuelas Santart y Espacio Abierto de Santiago de Compostela.

Fue fundadora y co-propietaria de la compañía de Teatro Arela das Artes desde 2002 a 2007, con la que realizó siete producciones profesionales.

Trabajó también con otras compañías como Cámara Negra Teatro, Noescafé Teatro (Alt Vigo), Fura dels Baus, Lingoretas o Raigame Teatro y Escena-T. En el campo audiovisual, fue dobladora y participó en varios cortometrajes y largometrajes. Trabajó como actriz contratada en la Escuela Superior de Arte Dramático de Galicia e  imparte cursos a través de la Consellería de Educación de la Xunta de Galicia y de la Diputación de Pontevedra. Ha sido invitada a diferentes Festivales y conveciones teatrales en España, Portugal y Latinoamérica donde impartió distintos talleres, cursos y conferencias. Colaboró con las Embajadas de España en Colombia y Venezuela, en concreto con cursos y talleres sobre Las Artes Escénicas desde una perspectiva de Género en el Centro Aecid de Cartagena de Indias- Colombia y en la Universidade de las Artes de Caracas. Puntualmente tiene colaborado escribiendo artículos en diferentes revistas de teatro en Galicia y publicado en obras colectivas.

Deixe unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *