Novas

Volve Kamouraska a Santiago de Compostela

INVERSA TEATRO PRESENTA KAMOURASKA EN COMPOSTELA

As representacións serán o 3  e o 4 de Marzo ás 21.00 horas na Sala Santart

 A compañía Inversa Teatro presenta na Sala Santart a peza Kamouraska. Dirixida por Vanesa Sotelo e interpretado polas actrices Beatriz Campos, María Caparrini e Marta Pérez, Kamouraska poderá verse o sábado 3 e domingo 4 de Marzo ás 21.00 horas.

Kamouraska é un lugar mental no que as súas tres habitantes (entre humanas e caninas) teñen a posibilidade de reinventar un universo con regras propias no que o xogo é rirse da infelicidade para ser feliz. O desequlibrio entre a necesidade e a imposibilidade de amar, de pertencer a un lugar e de soñar, dá pé a un espectáculo de corte contemporáneo e carácter asociativo que procura o riso como vía de escape ante o violento acto de existir. Pensada como unha comedia cruel dentro dunha traxedia subterránea, Kamouraska ofrece once embates percorridos de excentricidade, elementos grotescos e desenfadados que desembocan nun cambio de pel das actrices en escena.

 

Inversa Teatro

Inversa Teatro é unha compañía de teatro profesional fundada en 2009 por Marta Pérez e que xa conta con catro producións nun exemplo de incesante actividade. A aposta polos novos creadores e creadoras, a posta en valor do feminino e a convivencia de diferentes linguaxes nos seus proxectos son algunhas das claves de Inversa que, despois de Expostas, A illa das mulleres loucas e Kamouraska vén de estrear Paper Dolls: un espectáculo escrito e dirixido por Lola Correa que inclúe o documental Paper Dolls.doc sobre o proceso creativo da peza e que conta coa dirección de Manu Paz.

Outras datas para descubrir a Inversa:

Kamouraska: 23, 24 e 25 de Marzo na Sala Arte Livre de Vigo

Expostas + Kamouraska: Festival Aveiro Cultura 2012, do 1 ó 10 de Abril, Aveiro- Portugal.

Kamouraska: Mostra Latinoamericana de Teatro de Grupo en São Paulo. Do 24 ó 30 de Abril, São Paulo- Brasil.

Paper Dolls: Festival de Teatro Contemporáneo Zaragoza-Co, 5 e 6 de Maio en Teatro de la Estación, Zaragoza.

A xira nacional e internacional NON conta coa axuda da Agadic.

Pronto esperamos confirmar máis datas.

INVERSA TEATRO PRESENTA KAMOURASKA EN COMPOSTELA

Las representaciones serán el 3  y el 4 de Marzo a las 21.00 horas en la Sala Santart

La compañía Inversa Teatro presenta en la Sala Santart la pieza Kamouraska. Dirigida por Vanesa Sotelo e interpretado por las actrices Beatriz Campos, María Caparrini y Marta Pérez, Kamouraska podrá verse el sábado 3 y domingo 4 de Marzo a las 21.00 horas.

Kamouraska es un lugar mental en el que sus tres habitantes (entre humanas y caninas) tienen la posibilidad de reinventar un universo con reglas propias en el que el juego es reírse de la infelicidad para ser feliz. El desequlibrio entre la necesidad y la imposibilidad de amar, de pertenecer a un lugar y de soñar, da pie a un espectáculo de corte contemporáneo y carácter asociativo que busca la risa como vía de escape ante el violento acto de existir. Pensada como una comedia cruel dentro de una tragedia subterránea, Kamouraska ofrece once embates recorridos de excentricidad, elementos grotescos y desenfadados que desembocan en un cambio de piel de las actrices en escena.

 

Inversa Teatro

Inversa Teatro es una compañía de teatro profesional fundada en 2009 por Marta Pérez y que ya cuenta con cuatro producciones en un ejemplo de incesante actividad. La apuesta por los nuevos creadores y creadoras, la puesta en valor del femenino y la convivencia de diferentes lenguajes en sus proyectos son algunas de las claves de Inversa que, después de Expuestas, La isla de las mujeres locas y Kamouraska viene de estrenar Paper Dolls: un espectáculo escrito y dirigido por Lola Correa que incluye el documental Paper Dolls.doc sobre el proceso creativo de la pieza y que cuenta con la dirección de Manu Paz.

Otras fechas para descubrir a Inversa:

Kamouraska: 23, 24 y 25 de Marzo en la Sala Arte Livre de Vigo

Expostas + Kamouraska: Festival Aveiro Cultura 2012, del 1 al 10 de Abril, Aveiro- Portugal.

Kamouraska: Mostra Latinoamericana de Teatro de Grupo en São Paulo. Del 24 al 30 de Abril, São Paulo- Brasil.

Paper Dolls: Festival de Teatro Contemporáneo Zaragoza-Co, 5 y 6 de Mayo en Teatro de la Estación, Zaragoza.

La gira nacional e internacional NO cuenta con la ayuda de Agadic.

Pronto esperamos confirmar más fechas.